Wednesday, August 7, 2013

Φοροδιαφυγη και κρατος




 


Οι φοροι υποτιθεται οτι ειναι ανταποδοτικοι. Πληρωνω στην πολιτεια για να μου φτιαξει πραγματα που χρειαζομαι. Πληρωνω για να συντηρει πραγματα που εχω. 

Στην Ελλαδα των μνημονιων ομως οι φοροι μου πανε για αποπληρωμη δανειων. Αυτα που χρειαζομαι δεν μου τα παρεχει η πολιτεια και αυτα που ηδη εχω δεν μπορει να τα συντηρησει. 

Συν τοις αλλοις μου απαγορευει να χρησιμοποιησω αγαθα οπως οι παραλιες, που ειναι δημοσια, ολων δηλαδη, συνεπως και δικα μου. Δε μ'αφηνει να κοιμηθω στην παραλια μου. 

Μου ζηταει να πληρωσω εκτακτη εισφορα αλληλεγγυης για τους ανεργους που μια κυβερνηση συμμοριτων δημιουργησε! Εσυ τους δημιουργησες εγω θα τους συνδραμω! Και με βριζεις και απο πανω που δεν το θεωρω λογικο;

Μου ζηταει να πληρωσω το σπιτι μου απο εκατο μεριες. Φορος ακινητης περιουσιας, χαρατσι, ανεβαινουν οι αντικειμενικες αξιες, φορος...φορος...φορος...

Μου ζηταει να 'τα σκασω' για την υγεια (που δε μου παρεχει κιολας)....εχει εισοδο το μαγαζι!

Για την ανυπαρκτη παιδεια ειναι παλιο το σηριαλ, 'τα σκαω' εδω και χρονια...

Μου ανεβαζει το ΦΠΑ στο θεο και μου λεει 'ειναι πολυτελεια να κυκλοφορεις εξω' 'τα'χεις δηλαδη λαμογιο ακομα,ε;', πηδαει τους επαγγελματιες στην εστιαση που βλεπουν πελατη με το κυαλι, πηδαει και μενα που για να φαω σε ενα ταβερνακι πληρωνω τιμες Μονακο! 

Ριχνει τωρα το ΦΠΑ για να το παιξει οτι τα μετρα αρχιζουν να αποδιδουν και αφου εχει κανει πουτανα τους εστιατορες με την απορροφηση της αυξησης τωρα τους λεει 'ξανακαντε εκπτωση και παρτε τον πουλο'. 

Οι αναδρομικοι φοροι δε; τι σου λενε; ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΙ!!! που ακουστηκε αυτο; ποια μπανανια; εδω χρειαζομαστε νεες λεξεις για να περιγραψουμε τις νεες εννοιες που προκυπτουν σιγα σιγα.

Και εγω γιατι πρεπει να πληρωσω;



Για να μη με πουν λαμογιο οι απατεωνες; Μπαταχτση; Ποιος θα μου το πει αυτο; Ο τυπος με τα εξοπλιστικα; Ο τυπος με το ξεπλυμα και τους λογαριασμους στην Ελβετια και τα ακινητα στο Λονδινο; Αυτος με τις off-shore; Αυτος που ρυθμισε για το φιλο του τον Ξυνη να αποπληρωσει τις οφειλες του σε 400 χρονια; Ποιος απ'ολους; Η λιστα ειναι τεραστια.

Ο συμπολιτης μου; 

Αυτος ας σκεφτει οτι οι φοροι που πληρωνει πανε στο ΔΝΤ και την Τροικα και οχι στο κρατος, δηλαδη δεν ειναι πια ανταποδοτικοι.
Γιατι να πληρωσει και αυτος; 
Ας παρει τη φτηνοτερη προσφορα που του γινεται χωρις αποδειξη. Και τι εγινε; Μπας και δεν παρουν τα λεφτα τους τα κορακια; 


Πρωτα απ'ολα οι κυβερνωντες αν ηθελαν να μαζεψουν το παρτυ φοροδιαφυγης θα επαιρναν τους εαυτους τους και τους κολλητους και συγγενεις και θα μπαιναν ολοι στη στενη! ή ακομα καλυτερα θα'ταν να πληρωναν τους φορους τους ...αναδρομικα.(γιατι να τους ταιζεις τζαμπα στη φυλακη;) Θα ξεχρεωναμε κιολας! 

Οι εταιριες; Τι σημαινει φοροαποφυγη; Δηλαδη βρηκαμε εναν νομιμοφανη τροπο να φοροδιαφευγουμε. Αλλα τωρα μιλαμε για εταιριες... respect! Γιατι; Ετσι, ειναι εταιριες. Τι θες τωρα; Αυτες επενδυουν για να'χεις εσυ δουλεια ρε χαραμοφαη! ΧΑΧΑΧΑ!!! Με τοση φοροαποφυγη και φοροδιαφυγη μαζι, τι επενδυσεις; Τις πληρωνω και απο πανω, για να μου δωσουν ευελικτη εργασια ωραριου 'οποτε σε χρειαστω' και μισθου αναλογου του 'οσο με χρειαστει' (100-450 ευρουλακια).

Λοιπον; Γιατι να πληρωσω;

Γιατι χρωσταμε στους δανειστες, θα πει καποιος, και δεν ειναι σωστο να ειμαστε μπαταχτσηδες. Εδω πρεπει να δουμε απο που προκυπτουν τα δανεια, ποιος τα πηρε, γιατι, και ολα τα σχετικα. Παντως εμενα δε με πηρε τηλεφωνο ουτε ο Μητσοτακης (ο γκαντεμης), ουτε ο Σημιτης, ουτε ο Παπακωνσταντινου ουτε κανεις τους να με ενημερωσει. Ουτε καν μου ζητησαν τη γνωμη μου. Και ΟΧΙ δεν τους εχω ψηφισει...ΠΟΤΕ! Κανεναν απ'οσους ειναι μεσα στο μπουρδελο ή εχουν περασει απο κει. Δες και εκλογικο νομο και θα καταλαβεις αν τους εβγαλες ποτε και συ! και η singular (ιδιωτικη εταιρια που βγαζει το εκλογικο αποτελεσμα) κανει το θαυματακι της επισης. 

Λοιπον, τι λεγαμε; α, ναι....ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ!

Ισονομια δεν εχουμε; ε, δεν πληρωνω ουτε και γω. Δεν καταλαβα δηλαδη οι Μπομπολαιοι και οι Ξυνηδες και ολοι οι πολιτικοι και επιχειρηματιες φιλοι τους ειναι πιο ισοι απο μας;

Γιατι να βγαλω στο μαγαζι μου αδεια; το Mall εχει; Τα μαγαζια πλυσης εγκεφαλου- καναλια- εχουν; Κατι τελειωμενα σκυλαδικα που τραγουδανε οι φιλοι τους και τα'χουν κολλητοι τους ...εχουν; ΟΧΙ!! Εγω ειμαι ο μαλακας που πρεπει να τα κανω ολα νομιμα στο κρατος παρανομων και μου τη λενε και απο πανω!

Εχουμε τρελαθει τελειως; Τρωμε αμασητη αυτη την προπαγανδα;

Μας βαλανε σ'ενα μνημονιο που ξερανε ολοι απ'την αρχη οτι 'δε βγαινει'. Καθε φορα που δεν πιανουμε τους στοχους μπαινουν νεα μετρα, δηθεν για 'να βγει'. Σκοπος τους ειναι να φαλιρισουν τους πολιτες και να τους παρουν την οποια περιουσια εχει ο καθενας. Εξου και οι παρανομοι και παραλογοι φοροι. 



Για ποσο καιρο ακομα θα καθομαστε σαν ηλιθιοι να παπαγαλιζουμε την προπαγανδα τους; Για ποσο καιρο θα σκεφτομαστε στο κουτακι που θελουν αυτοι; Γιατι να σκεφτω με βαση τα δικα τους επιχειρηματα, που ειναι και μονοπλευρα και ψευδη, και να μη σκεφτω με τα δικα μου;

Αν δεν πληρωσει κανεις μας φορους τι θα γινει; Το πολυ πολυ να πεσει η κυβερνηση. Ο επομενος που λιγουρευεται τη θεση δεν θα πολυγλειφεται ακομα. Και Τροικα και ΔΝΤ τον πουλο στο μπαουλο! 

Και ας σκεφτουμε και τους φορους που ερχονται. Φορολογειται ο ανεργος, ο χαμηλομισθος απο το πρωτο ευρω,  ειναι τεκμηριο τα παιδια σου, θα σου φορολογησουν και το οξυγονο σε λιγο....

Θα συνεχισεις να τους πληρωνεις; Θα συνεχισεις να πιστευεις οτι ο σωστος πολιτης οφειλει να καταβαλει φορους; Θα συνεχισεις να τρως κουτοχορτο; Ή θα τους στειλεις απο κει που ηρθαν;


No comments:

Post a Comment