Thursday, April 28, 2011

Τερμα το 'Χριστος Ανεστη' και οχι μονο......γιατι προσβαλλομαι!!


  • Ειμαι χορτοφαγος και προσβαλλομαι οταν εσεις οι υπολοιποι τρωτε κρεας! Ζηταω λοιπον την αμεση απαγορευση της κρεατοφαγιας!
  • Ειμαι ξεκωλο και απαιτω να ντυνεστε ολοι ετσι απο δω και περα γιατι προσβαλλομαι με τη σεμνοτητα και τη σεμνοτυφια!
  • Ειμαι gay επισης και προσβαλλομαι που εσεις ειστε straight και επομενως ζηταω να απαγορευτει το straight αμεσα!
  • Ακουω rock και θελω να απαγορευτει το σκυλαδικο και τα υπολοιπα ειδη γιατι προσβαλλομαι!
  • Ειμαι μελαχρινη και θελω να απαγορευτει το ντεκαπαζ γιατι προσβαλλομαι!
  • Μου αρεσει το μπασκετ και θελω να απαγορευτει το ποδοσφαιρο γιατι προσβαλλομαι!
  • Ειμαι αθεη και ζηταω να απαγορευτουν ολες οι θρησκειες γιατι προσβαλλομαι!
  • Ειμαι κοκετα και ζηταω να απαγορευτουν οι σαγιοναρες το καλοκαιρι γιατι δεν ειναι καθολου σικ και φυσικα γιατι προσβαλλομαι!
  • Απαιτω ολοι να κανετε πεντικιουρ γιατι τα βρωμικα νυχια προσβαλλουν την αισθητικη μου!

Μονο οι μουσουλμανοι εχουν το δικαιωμα να προσβαλλονται; Αλλωστε ζειτε μαζι μου και οφειλετε να με σεβεστε!

Οποιος αλλος προσβαλλεται απο κατι και θελει την απαγορευση του ας συμπληρωσει στα παραπανω ωστε να διαφωτισουμε και να βοηθησουμε τις προοδευτικες δυναμεις της χωρας να συνεχισουν το εργο τους!

11 comments:

  1. Ειμαι Πανιωνιος και θελω να απαγορευτουν ολες οι αλλες ομαδες γιατ προσβαλλομαι!

    ReplyDelete
  2. Ειμαι ομορφος και θελω να απαγορευτει η ασχημια! Ολοι οι ασχημοι να κανουν πλαστικες επεμβασεις. Μεχρι τοτε να τους απαγορευτει η κυκλοφορια σε δημοσιους χωρους.

    ReplyDelete
  3. Ειμαι τυφλος και θελω να απαγορευτει η φραση 'τα ειδα ολα'!

    ReplyDelete
  4. Ειμαι κουφη και απαιτω να απαγορευτει η φραση 'την εχω ακουσει'

    ReplyDelete
  5. Eimai plousios kai thelw na apagoreytoun oi ftwxoi!

    ReplyDelete
  6. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι αντι να καλουν οι δημοσιογραφοι του 9.84 εκπροσωπους αλλων θρησκειων να μιλησουν για τη θρησκεια τους τις ημερες των μεγαλων εορτων τους πρεπει να απαγορευτουν φρασεις οπως 'Χριστος Ανεστη', 'Καλο Πασχα' ή 'Καλα Χριστουγεννα'. Αυτα εγιναν και στην Αγγλια αλλα δεν οδηγησαν στην ανταλλαγη πολιτισμικων στοιχειων η οποια αποτελει και τη βασικη αρχη της πολυπολιτισμικοτητας. Ξεπερασμενες συνταγες απο ανθρωπους με ιδεοληψιες! Ειναι ωραιο να ευχεσαι 'καλο μπαιραμι' στο μουσουλμανο και εκεινος να σου ευχεται 'καλο πασχα'. Αμα θιγομαστε απο τετοιες φρασεις τοτε να τη βρασω την 'πολυπολιτισμικοτητα' τους! Το 'πολιτικα ορθο' τεινει να εγκαταστησει ενα νεου τυπου φασισμο γιατι απαγορευει την ελευθερη εκφραση. Δια μεσου της γλωσσας μπορει να γινει και πραξη.

    ReplyDelete
  7. Egw den katalavainw giati den exei akoma apagoreftei to kapsimo tou Iouda. I evaisthisia orismenwn den perilamvanei tous Evraious polites aftis tis xwras. Sti pragmatikotita to kapsimo tou Iouda symvolizei ti timwria tou kakou evraiou. Mipws o antisimitismos sti xwra tha prepei na stamatisei epitelous!!!

    ReplyDelete
  8. Ευχαριστώ για τις σαγιονάρες και για τον Πανιώνιο!!!!!!!!!!!!!
    Αλλά προσθέτω: Ειμαι αλλοδαπός που ζεί στην Ελλάδα και προσβάλλομαι από την παρουσία Ελλήνων στην χώρα. ΑΠΑΙΤΩ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΕΛΛΗΝΕΣ!!!

    ReplyDelete
  9. exete bei sto pnevma vlepoume meta xaras!!! bravo paidia! spanio stin epoxi mas! ekfrasteite gia oti sas katapiezei elefthera!!!

    ReplyDelete
  10. ΕΙμαι χριστιανος ορθοδοξος οποτε δεν αποδεχομαι στην χωρα μου καμια αλλη θρησκεια.. ουστ αλλοθρησκοι μουσουλμανοι και πιθηκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολυ αμφιβαλλω αν καταλαβατε κατι απ'το κειμενο. Κατα τ'αλλα, περαστικα σε ολους τους φανατικους. Ολοι εμεις ειμαστε τα θυματα σας!

      Delete